Sevgili Sevde Berce,
Mektubunuzu aldım.
Ne güzel, mektubunuzda hiç Türkçe yanlışı ve dilbilgisi yanlışı yoktu.
“Benim için kitap okumak çok güzel. Peki ya yazmak “ diye soruyorsunuz. Gerçekten yazma eylemi epeyce zor ama yaşamda zoru başarmak daha güzel değil mi?
Başka yazarlar daha değişik şeyler söyleyebilirler ama ben diyorum ki, yazarlık yüzde yirmi beş yetenek, yüzde yetmiş beş, disiplinli çalışma. Bu çalışmanın içine; okumak, gözlem yapmak ve düş kurmak giriyor. Ben, her gün en az yüz elli sayfa okurum. Zaten yazar, her gün yazmaz ki. Ama her gün düş kurar, gözlem yapar ve okur.

Anneanne dizisi için övgülerinize çok teşekkür ederim. Bir özlemdi benim için anneanne; çünkü benim anneannem olmadı. Belki de şunu da diyebilirim, “İyi ki olmamış” yoksa çocuk edebiyatımız bu on yedi Anneanne kitabını kazanamayacaktı.

Bu projenize destek vereceğim.
Bunu, bütün okulların yapmasını dilerim.
Yaşamınızda hep güzellikler olsun sevgili Sevde Berce.
Hoşça kalın…

Muzaffer İZGÜ

Hiç yorum yok: